Tarnepoliitika

Hiiekivi OÜ on (kohvik.ee) operaator. Selle veebisaidi kaudu tellimuse vormistumisel nõustute alltoodud tingimustega. Need on ette nähtud tagamaks, et mõlemad osapooled on teadlikud sellest kokkuleppest ja nõustuvad selle kokkuleppega vastastikku kaitsma ja järgima meie teenuseid.


1. Üldine

Vastavalt toodete kättesaadavusele. Püüame säilitada täpse koguse meie kodulehel, kuid aeg-ajalt võib olla toodete puudus ja me ei saa täita kõiki oma tellimusi õigel ajal vormistada. Sel juhul teile olemasolevad tooted ja võtame teiega ühendust, küsimusega, kas eelistate oodata tellimuse kättesaamist või soovite, et me hüvitaksime tagasimakse.


2. saatmiskulud

Saatmiskulud arvutatakse tellimuse vormistamise ajal kauba kaalu, mõõtmete ja sihtkoha alusel. Tarne eest tasumine kogutakse koos ostuga.

See hind on kliendile maksumuse lõpphind.

3. tagastamine

3,1 tagasipöördumised

(Hiiekivi OÜ) tagastab tagastatud kauba väärtuse, kuid ei tagasta tasutud transpordi eest.


3,2 garantii tagastamine

Hiiekivi OÜ pakub õnnelikult kõiki kehtivaid garantiinõuet, eeldusel, et nõue esitatakse 90 päeva jooksul pärast kaupade kättesaamist.

Kliendid peavad tagastama toote, kuid me hüvitame teid garantii nõude alusel.

Garantiinõudele tagastamise korral võite eeldada, et Hiiekivi OÜ töötleb Teie garantiinõuet 7 päeva jooksul.

Kui garantiinõuded on kinnitatud, saate valida:

a) tagasimakse teie kontole

c) teile saadetav teine toode (kui laos on olemas)


4. kohaletoimetamise tingimused

4,1 riigisiseselt transiidiaeg

Üldiselt saabuvad riigisisesed saadetised 2-7 päevaga


4,2 transiidiaeg rahvusvahelisel tasandil

Üldiselt on rahvusvaheliselt lähetatud tellimused transiitvedude puhul 4-22 päeva.

4,3 Lähetusaeg

Tellimused lähetatakse tavaliselt 2 tööpäeva jooksul pärast tellimuse tasumist

Meie ladu töötab esmaspäevast reedeni standardsete lahtiolekuaegade jooksul, välja arvatud riiklikel pühadel, kus ladu suletakse. Sellistel juhtudel võtame meetmeid, et tagada saadetise viivitamine miinimumini.


4,4 kohaletoimetamise aadressi muutmine

Tarneaadressi taotluste muutmiseks on meil võimalik muuta aadressi igal ajal enne tellimuse lähetamist.


4,5 P.O. kasti saatmine

Hiiekivi OÜ kasutab saadetiste saatmiskes Itella Smartposti ja Omniva teenuseid.

4,7 kaubad otsas

Kui kaup on otsas, ootame, kuni kaup on enne tellimuse lähetamist saadaval. Tellimuse olemasolevad üksused reserveeritakse selle üksuse ootamisel.


4,8 kohaletoimetamise aeg on ületatud

Kui tarneaeg on ületanud prognoositud aja, siis võtke meiega ühendust, et saaksime uurimist läbi viia.


5. teatiste jälgimine

Lähetamisel saavad kliendid jälgimislingi, kust nad saavad jälgida oma saadetise edenemist, tuginedes viimaste ajakohastajatele, mis on tehtud kättesaadavaks laevandusteenuse osutaja poolt.


6. transiidi käigus kahjustatud tooted

Kui leiate, et pakk on vigastatud, võtke ühendust klienditeenindusega järgmiste sammudega.


7. tollimaksud & maksud

7,1 käibemaks

Käibemaks on juba rakendatud kauba hinna sees, nagu on näidatud veebilehel

7,2 import tollimaksud & maksud

Rahvusvaheliste saadetiste imporditollimaksud ja impordimaksud makstakse välja enne, kui kliendi poolt sihtriiki saabumisel ei maksta lisatasusid.


8. tühistamised

Kui muudate oma meelt enne tellimuse kättesaamist, on meil võimalik enne tellimuse lähetamist igal ajal nõustuda tühistamised. Kui tellimus on juba lähetatud, lugege meie tagasimakse poliitikat.


9. kindlustus

Tooted on kindlustatud kaotuse ja kahju eest, nagu kuller on märkinud.


9,1 protsess, mis on vigastatud transiitpaki puhul

Me töötleme tagasimakset või asendamist kohe, kui kuller on uurimuse nõude lõpule viinud.


9,2 protsess kaotatud transiitpaki jaoks

Me töötleme tagasimakset või asendamist niipea, kui kuller on uurimise läbi viinud ja pidanud kaotatud maatüki.

10. klienditeenindus

Kõik klienditeenindus päringute jaoks, saatke meil aadressil kehrwieder.store@gmail.com

Language
EN
Open drop down